سیاست حفظ حریم خصوصی

سیاست حفظ حریم خصوصی

قرآن کریم آن گاه که از آسیب های اخلاقی و شخصیتی انسان ها سخن می راند، تجسس در امور و زندگی شخصی دیگران را یاد می کند و ایمان آورندگان را از استمرار این رفتار ناپسند اخلاقی بر حذر می دارد:

«یَا أیُّهَا الّذِینَ آمَنُوا اجْتَنِبُوا کَثیرًا مِنَ الظَّنِّ إنَّ بَعْضَ الظَّنِّ إثْمٌ وَلا تَجَسَّسُوا وَلا یَغْتَبْ بَعْضُکُمْ بَعْضاً أیُحِبُّ أحَدُکُمْ أنْ یَأْکُلَ لَحْمَ أخیهِ مَیْتاً فَکَرِهْتُمُوهُ وَاتَّقُوا اللهَ إنَّ اللهَ تَوّابٌ رَحِیمٌ»؛[سوره حجرات، آیه ۱۲]

ای کسانی که ایمان آورده اید، از بسیاری از گمان ها بپرهیزید که پاره ای از گمان ها گناه است و جاسوسی مکنید و بعضی از شما غیبت بعضی نکند. آیا کسی از شما دوست دارد که گوشت برادر مرده اش را بخورد؟ از آن کراهت دارید (پس) از خدا بترسید که خدا توبه پذیر و مهربان است.

 

حریم خصوصی کاربران برای ما اهمیت مهمی دارد.

نشانی وب‌سایت مرکز مطالعات حقوق اسلامی www.islamic-law.ir می باشد.

ما به حفاظت از حریم خصوصی و امنیت شما پایبندیم؛ برای شفافیت و آگاهی درباره شرایط خدمات، این بیانیه منتشر شده است. در این بیانیه ما به تشریح نحوه استفاده از اطلاعات کاربران سایت می‌پردازیم.

ما که هستیم؟

اینجا وب سایت رسمی مرکز مطالعات فقهی و حقوقی، حقوق اسلامی – قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران می باشد.

«مرکز داده» وب‌سایت، در ایران می‌باشد. و توسط شرکت گروه مایان پشتیبانی می گردد.

آدرس وب سایت مرکز مطالعات حقوق اسلامی www.islamic-law.ir  می باشد.

کدامیک از اطلاعات شخصی را جمع آوری میکنیم و چرا؟

کوکی‌ها
هیچ‌کدام از کوکی‌هایی که از سوی ما ایجاد می‌شوند شامل اطلاعات خصوصی نیستند و تنها برای مصارف ضروری و اختیاری سایت کاربرد دارند؛ درصورتی که از سایت بازدید می‌کنید، هیچ کوکی‌ای استفاده نمی‌شود.

تجزیه و تحلیل
اطلاعات شما را با چه کسی به اشتراک می گذاریم؟
اطلاعات شما با هیچ نهاد، سازمان، گروه، دولت یا فردی به اشتراک گذاشته نمی‌شود. ما اطلاعات شما را نمی‌فروشیم! و از آن بهره برداری تجاری نمی‌کنیم!

چه مدت اطلاعات شما را حفظ می کنیم؟
اطلاعات لازم برای فرآیندهای امنیتی، به صورت نامحدود ذخیره می‌شوند؛ این اطلاعات می‌تواند شامل شناسه اینترنتی(IP)، شناسه مرورگر(User Agent)، نوع و محتوای درخواست کاربر(Request) و زمان آن می‌باشد، معمولا این اطلاعات حداکثر تا یک سال نگهداری می‌شوند.

اطلاعات تماس
برای اطلاعات تماس با ما، از این صفحه بازدید کنید.

چگونه از اطلاعات شما حفاظت می کنیم؟
در اینترنت، امنیت تضمینی نیست! بنابراین از ارسال اطلاعات غیرضروری خودداری کنید، و نرم‌افزار و سخت افزار خود را بروز نگه دارید، سعی کنید از رمز عبور یکسان و ساده یا قابل حدس استفاده نکنید. ما از تمامی راهکارهای موجود برای حفظ «امنیت» و «حریم خصوصی» شما استفاده می‌کنیم؛ از جمله رمزگذاری اطلاعات و حفاظت از دسترسی غیرمجاز.

الزامات افشای قانونی
تنها درصورتی که: (۱) قوانین جمهوری اسلامی ایران را رعایت نکنید، یا (٢)فعالیت مخرب و مشکوک در سایت داشته باشید، ممکن است اطلاعات شما به نهاد های امنیتی/قضایی داده شود.

شرایط و رویه کاری
مقالات براساس منابع هستند و مستند تهیه می‌شوند، با این‌حال درصورتی که مقاله‌ای نیاز به بهبود داشت، می‌توانید از صفحه‌ی «تماس با ما» اقدام کنید.

سلب مسئولیت‌
ما (یعنی مرکز مطالعات حقوق اسلامی) مسئولیتی درباره آنچه دیگر پایگاه‌ها و افراد نقل می‌کنند نداریم.
مقالات براساس نقل قول از منابع و تحلیل منطقی بنا شده.
مسئولیت «محتوای نقل قول شده» با «منبع آن» است.
درصورتی که محتوایی، شامل حق کپی‌برداری است، نیاز به پاسخ یا بروزرسانی دارد، نیاز به درج سند یا منبع دارد، یا تناقضی با قوانین جمهوری اسلامی ایران و دین اسلام دارد، ضمن ارائه توضیحات کامل، گزارش خود را از طریق «تماس با ما» ارائه دهید.

تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ است.